reede, 17. aprill 2020

Statistika analüüs

Kirjutasin ülevaate seitsmepäevasest perioodist (4-10.04), mil mõõtsin kolme tegevust: päeva jooksul tehtud samme, unetunde ja õppimistunde.
Unetundide arv on kõige stabiilsem, sõltumata päevadest. Keskmiselt magan ma 9,625 tundi ööpäevas. Suhteliselt stabiilne on ka tehtud sammude hulk. Keskmiselt teen ma päevas 7495 sammu päevas, kõige vähem samme tegin 4.04 laupäeval (4829), see võis olla põhjustatud halvast ilmast ja tegin ainult väikese jalutuskäigu. Kõigil teistel päevadel olen teinud pikema tiiru mere ääres.
Õppimistundide tulemus on kõige kõikuvam, nädalavahetustel madalam, kui nädala keskel. Teisipäeva ja kolmapäeva madalam tundide arv võis olla põhjustatud sellest, et ma tegin esmaspäeval mitmed ülesanded ette ära.
Tabelist võib välja lugeda, et kui ma rohkem õpin, tahan ma ka rohkem õues liikuda ja aega veeta. Samuti on tulemustest näha, et kui mul on rohkem õppida (esmaspäev), ärkan ma varem, seega jääb unetunde vähemaks.


1 kommentaar:

  1. Hea analüüs!
    Postistusi tuli alati ka ilmestada.
    Parem oleks olnud lisada postitusele kolm eraldi pilti mitte üks kuvatõmmis kus üksikasju keeruline näha.
    Kuidas hindad ise enda kehalist aktiivsust?

    VastaKustuta